Ben Bir Yazarım


dusunce1

Ben bir yazarım,Kalemim gül dalında asılıdır,

Yazarım baharın hüznünü,

İlkbahar çiçeklerinin sevincini

Kar tanelerine asileşen kardeleni

Ama..

Ama..

Ben yazamam ki savaşı,

Anlatamam ki çocukların korkularını

Anaların suskunluğunu,

Babaların çaresizliğini..

Yok yok ben yazamam savaşı,

Kalemimi kandan mürekkepler doldurup

Kusamam kinimi..

Ben bir yazarım,

Başı boş hüzünleri biriktir,

Martı çığlıklarını not alır,

Rüzgârın özgürlüğe uçuşunu resmederim.

Ama..

Ama..

Ben yazamam ki savaşı,

Anlatamam ki toplu katliamları

Anlatamam ki süt emen bebeğin halini..

Kahretsin kalemim yetmez ki buna!

Utanır, kırılır..

Yok yok ben yazamam ki savaşı,

Çığlık çığlığa ölüme gidişi,

Siren sesleri arasında çocuk seslerini duyurmayı,

Ben yazamam ki..

Affedin çocuklar..

Sizi anlatacak kelimeler icad edilmedi henüz!

Affedin çocuklar..

Sizi yazacak mürekkeplere kan karıştı!

Affedin çocuklar..

Sizi tarihe not alamam..

Yazamam bu kara lekeyi alınlara!

Affedin çocuklar..

Nur YAZAR

One response to this post.

  1. Posted by ihanım on Ocak 10, 2009 at 10:01 am

    Gazzeyi, Filistini iyi anlatmamız lazım, bu günler tarihin en kanlı ve kara lekelerinden biridir, safımızı Allah’a yöneltmedikçe çocukların yüzüne bakamayacağız.. Yazarın gönlüne sağlık..

Bir Cevap Yazın

