Bir Müslüman olma hikayesi


Avusturalyalı bir genç İslam dinini nasıl seçtiğini anlatıyor. Usta standapçıları aratmayan bir üslupla anlatılan hikayenin düşündürücü bir yanı da var… İşte o video…

.

.

.

.

.

6 responses to this post.

  1. Posted by talebe-i nur on Mart 19, 2009 at 4:04 pm

    gecen bir yerde tesadüfen izledim.
    hem sevindim,hemde üzüldüm,hemde güldüm sevinc ve üzüntüyü bir arada yasamak dedikleri karışık duyguları bir anda yaşamanın verdigi heyecanla izledim.
    kemal sunalin filmleri vardiya hepimizin seyrettigi filmler gülerdik boyna ama sonradan baktigimizda gülmemiz boşuna olan bir gülme degildi.
    o gülme esnasinda bir cok mesaji aldiginizinda farkına sonradan varıyordu insan ( en azindan ben öyle hissediyordum) bu videoyu izledigim zaman aklıma ilk gelen oydu
    evet farkli inanclarda yaşayan insanlar genelde islama baktiklarinda akillarina terör olaylari geliyor ( en carpici örnegi 11 eylül saldiralari ”o saldiralari yapalarin müslüman olduklarina inanmayanlardanim islamiyet üzerinde oynanan oyunlarin en büyüklerinden biriydi ve bunu olayda basrolu oynayanlarin gayr-i müslim olduguna inancim tam cünkü o olayin oldugu zamanda islamiyete büyük bir aşkla sarılan insanlarin (islamiyete geciş yapan insanlar) sayilari her gün artarak gidiyordu o olaydan sonra islamiyete bakış acıları degişti insanlarin ( gayr-i müslimlerin)” )
    ne kadar şuanda islamiyet denilince bazi kesimlerin aklına gelen ilk kelime terör vs. gibi olaylar gelsede nur tamamlanacak buna engel olacak bir güç yok
    ben hep şuna inanırım ne kadar sinsi ne kadar faklı düşüncede ne kadar olsada islamiyeti bir defa araştirmaya başlayan birinin sonu islamiyet bayraginin altidir….

  2. Çooook Çoook Güzeldii.. Allah razı olsun ablacım izlemem vesile olduğun için

  3. Posted by usri_yusra on Mart 20, 2009 at 10:11 am

    Tek kelime ile muhteşem.
    ne kadar insancıl, ne kadar temiz :)
    Teşekkür ediyorum izlememize vesile olduğunuz için.

    Allah’ım, Bir kez daha şükürler olsun.
    O hayatımız boyunca beklediğimiz işareti Kuran-ı Kerim’le bulmamızı sağladığın için.
    SubhanAllah :)

    Ve Ya Rabbi sen bu Adamı ve Tüm Müminleri Cennetine Dahil eyle.
    Amin.

  4. Posted by dört duvar arası kahve molası on Mart 20, 2009 at 11:44 am

    Usri beğendiyse ben de beğendim demektir.

    EyvAllah…

  5. Posted by muttaki on Kasım 12, 2009 at 1:20 pm

    hamdolsun

  6. Posted by zarif on Kasım 18, 2009 at 8:43 am

    güncelleme
    bu güzel videoyu güncelleyelim dedik (:

Bir Cevap Yazın

