Kalbim Sendeyken


Gideli çok olmadı

Özledim

Sensiz yalnızlığın bile tadı yok

Yitirdim ruhumu, sana yolladım

Bir bedenim kaldı geride

Üflesen yıkılır

Sanma kendimedir seni sevdiğim

Bir kelebek baharı neden severse

Yaşamak için mi, biraz sonra ölmek için mi?

Bir yaprak baharda neden yeşillenirse

Güzün düşmek için mi, sararmak için mi?

Sensiz kelimelerin bile tadı yok

Çiğdem çiçeğe durduğunda boynu bükülür

Bilmem edebinden mi, sen daha güzelsin diye mi?

Takmışsın boynuna sevdanı

Esen yelden, bağlamanın sızısından

Bir yerlerden dem vuruyor

Dinliyorum

Dinliyorum ve özlüyorum

Gideli çok olmadı

Zaman durdu

Kaldım öylece, duvarların önünde

Siyah gecelerde beni de götür yanında

Bilmem bu kadar sızının içinde

Sana şiir yazmak akıllıca mı?

Siyah gecelerde beni de götür

Yeni yetme hayallerimiz var bizim

Sabırla yoğurduğumuz

Ekmeğin kıvamı mayasından belli

Senin sevdan, sızısından

Gideli çok olmadı

Kalk, özlüyorum seni

Umudum, hayalim adına

Ve gözlerinin bana verdiği yetkiye dayanarak

Beni benden sana istiyorum

Zor değil biliyorum

Sana kimler bakıyor

Ben gözlerimi kaçırırken

Seni kimler üzüyor

Ben pervane olmuşken

Zaten,

Ne geliyorsa insanlığımızdan geliyor

Kalbi olanın hüznü vardır

Kalbim sendeyken

Bendeki hüzün

Sen olmamdan mıdır?

geda…

One response to this post.

  1. Posted by 12eylül on Nisan 18, 2009 at 7:15 am

    nedeni nasılı olmayacak
    yalnızca halleşilecek bir durum
    muhatabı belli olan

    yüreğinize sağlık
    anlayarak anlamlandırarak

    pervane illede yanmaya sürgün değildir…

Bir Cevap Yazın

