İHH 2009 Yılı Ramazan Çalışmalarının Amacı


İHH İnsani Yardım Vakfı 2009 Ramazan ayında heybesinde iyilikle Türkiye’nin ve dünyanın kapısını çalacak.

1. Muhtaç insanlara kumanya dağıtmak.
2. Savaş, afet, hastalık vb. sebeplerle yetim kalan çocuklara maddi yardım ve eğitim desteği sağlamak.
3. Sorunlu bölgelerde çocukların geleceğe hazırlanmasına destek için eğitim çalışmaları götürmek.
4. İnsanlar arasında sevgi ve kardeşlik bağını güçlendirmek için iftar programları düzenlemek.
5. Çalışma yaptığı yerlerde tespit edilen sorunlarla ilgili olarak bölgelerin yapısına uygun yeni proje alanları belirlemek.
6. Misyoner ve sömürgeci zihniyetin ülkelerde sebep olduğu/olacağı dejenerasyonu önlemek.
7. Gidilen bölgelerdeki Müslüman halklara özgüven aşılamak ve organizasyon becerilerini artırmak.
8. Siyasi krizlerin yaşandığı coğrafyalarda istikrar ortamı oluşmasına katkıda bulunmak.
9. Ramazan 2009’da gidilecek 54 ülkenin mevcut durumunu göz önünde bulundurarak bölgelerdeki gelişmeleri Türkiye ve dünya kamuoyu ile paylaşmak.

Bir Cevap Yazın

