İHH 2009 Yılı Ramazan Programı


ihh

İHH İnsani Yardım Vakfı, 2009 yılı Ramazan projesi ile iftar, kumanya dağıtımı, giysi yardımları, eğitim yardımları ile Türkiye’de 54 şehir ve dünyada 54 ülke ve bölgede çalışmalar yapacaktır. Müslümanların yaşadığı coğrafyalardaki sorunların çözümü için bölgelerdeki kardeşlerimizle el ele verilerek kısa ve uzun vadede çözümler üretilmesi noktasında adımlar atılacaktır.

Projeyle, İHH İnsani Yardım Vakfı Türkiyeli yardımseverlerin zekat ve bağışlarını savaş ve afet bölgelerindeki ihtiyaç sahiplerine ulaştıracaktır.

2009 yılı Ramazan çalışması kapsamında;

· İftar programları
· Gezici aşevi ile iftar programıları (Türkiye’de 22 şehirde)
· Kumanya dağıtımı (Dünyada 54 ülke ve Türkiye’de 54 şehirde ailelere gıda paketi dağıtımı.)
· Eğitim yardımları (Yurt içinde ve yurt dışında eğitim gören fakir öğrencilere kırtasiye malzemesi yardımı.)
· Yetim yardımları (İHH tarafından sürekli desteklenen yetimler dışında, Ramazan ayında farklı bölgelerdeki yetimlere yönelik gıda, giysi/bayramlık, eğitim ve yetimhane desteği) yapılacaktır.

Bir kumanya bedeli : 55 YTL

Bir çocuk giydirme bedeli (bayramlık elbise) : 50 YTL

Bir kişilik iftar bedeli : 5 YTL

Bir öğrenci için kırtasiye seti bedeli : 25 TL

Bir Cevap Yazın

