Ümitvar Aşık


Ben bir kemanım
Sen bir kemansın
Biz  bir kemanız

Hayat o bir yalancı
kocamanından

bazen marefetli parmakları yan tiersen oluyor
jamies alle oluyoruz bizde
live aux eurock rue de cascades olmayacağız işte banane
onda kadının sesini çok beğenmiştin sen
evlenebilirim demiştin hatta
kıskanmıştım
gizli bir kıskançlıktı o zaman
utangaç bir kıskançlıktı
hem
ama kıskanmıştım

bazen topalak parmaklı şişko bir içkici kemancı oluyor hayat
çalamıyor parçayı
akamıyoruz parmakları arasında
kalakalıyor
esrik
hüzünlü
biçare
kötü kaderli
ama biz hayatın yan tiersen olan yerini yakalacayız sevgilim
akacağız
jamies alle nin sarı sıcak
ilkbahar caddelerinde
istediğimiz anda istediğimiz buluşmalar olacak
Eliini uzattığında elim gelecek
taze bir nefesle
kulağına fısıldayacağım
Seni Seviyorum
Upuçsuz evimizde
çay kokulu odalarımız
sıcak tablolarımız
yumuşak koltuklarımız
ve mümtaz mutluluklarımızla
sana yaptığım portakallı kekimizi yiyerek
çayımızı yudumlayacağız

Meryem NAS

One response to this post.

  1. Posted by nbl on Aralık 30, 2009 at 6:37 pm

    Ben bir kemanım…Sen bir kemansın…
    Yüreğinize sağlık…

Bir Cevap Yazın

