Allah yoksa özgürlük de yoktur…


Fotoğraf: Banu Aksoy

4 responses to this post.

  1. Posted by MURAT on Kasım 1, 2010 at 9:55 pm

    ALLAH YOKSA ÖZGÜRLÜKTW YOK.TAMAM AMA.EKSİK KELİMELERLE İNSANLAR YANLIŞ ANLAMAZMI KARDEŞİM.ALLAH IN OLMADIĞI Bİ YERDE YAŞAM YOKTUR ÇÜNKÜ ALLAH IN OLMADIĞI TEK BİR KAN PIRTISI ZERRE DAHİ YOKTUR.BU AYNI ŞUNA BENZER.TÜRKMÜSÜN?MÜSLÜMANMISIN?BİLEN BU SORUYA ŞUNU SÖYLER:ÖNCE TÜRKÜM SONRA MÜSLÜMAN,VEYA ÖNCE MÜSLÜMANIM SONRADA TÜRKÜM,NE FARK EDER TEK BİR BAYRAĞIM TEK BİR KİTABIM VE ALLAH IM VAR.AMA BİLMEYENDE ŞUNU SÖYLER.HA YANİ ALLAH IN OLMADIĞI YERDE Mİ VARMIŞKİ ORDA ZULÜM İŞKENCE ÖLÜM VAR.AMA ŞUNU BİLMEZ O ÇÜNKÜ ZATEN İNANÇSIZDIR.:ALLAH IN OLMADIĞI BİR TEK GEZEGEN TEK BİR KAN PIRTISI YOKTUR.”Biz ayetlerimizi hem (evrenin) uçsuz bucaksız ufuklarında (âfâk) hem kendi nefislerinde (enfüs) onlara göstereceğiz; öyle ki, şüphesiz O’nun hak olduğu kendilerine açıkça belli olsun. Her şeyin üzerinde Rabbinin şâhid olması yetmez mi? [18]”

  2. Posted by derya on Eylül 3, 2013 at 9:02 pm

    bu yorumu yazdığımdan haberdar olacak olan var mı billmiyorum ama bir umut yazıyorum yine de : Allah yoksa özgürlük de yoktur sözü nereden gelmiştir, hangi eserde geçmektedir? yardımcı olursanız çok çok sevinirim..

  3. Posted by Düşünce Kahvesi on Eylül 19, 2013 at 1:22 pm

    haberdarız efendim. yolcu dergisinin bir sayısından alındı bu yazı. öncelikli muhatabınız onlardır. bana sorarsanız da soyutlama yapmışlar. yani haşa Allah yoktur değil birileri Allah’ı unutuyorsa orada özgürlük olmaz demektedirler diye düşünüyorum.

  4. teşekkür ediyorum efendim :)

Bir Cevap Yazın

