Serçelerin Şarkısı / Song of Sparrow


Üç beş kelime yazmadan olmazdı elbette. Böylesi bir filme de lazım zaten methiyeler. Majid Majidi’nin son filmi:  Serçelerin Şarkısı…Baran kadar hatta ondan daha iyi…Kerim’in modernizden uzak sonra modernizme ve maddeye bata-yazan hayatı içinde balıklar,devekuşları,işitme cihazı ve nicesi arasında örülmüş hikayesi.Aşağıda filme dair uzun eleştiriler var. TRT’ye teşekkür ediyoruz ve böylesi filmleri daha yoğun şekilde bekliyoruz.  İnanmazsınız ama filmi ilk defa izledim ve TRT’ye dokunduğumda bu film vardı. Ekranda Kerim’in suratı vardı ve “işte bu film” dedim hiç bilmeden.Zaten film dediğin böyle yakalayacak insanı kalbinden.vesselam. İzleyin inşAllah. [adem kayadelen]

Çirkin ama narin Serçelerin Şarkısı

Serçelerin Şarkısı

3 responses to this post.

  1. Posted by şefkatperver on Nisan 6, 2011 at 2:41 pm

    ben geldim,uzun zaman olmuş yazayım dedim.
    güzel yaHu,bu adamın tüm filmleri güzel.izleyelim,izletelim.

  2. Hoşgeldin,açma arayı bu kadar :)

  3. Posted by şefkatperver on Nisan 7, 2011 at 8:41 am

    Temem,olur. :)

Bir Cevap Yazın

