Başörtüsü Takan Üniversite Talebelerine…


  • Taraf Gazetesi yazarı “Hilal KaplanTwitter [twitter kullanıcı adı : @hasiralti] isimli sosyal paylaşım sitesinde şu duyuruda bulunmuştur: [kendi cümleleriyle]
Taraf için rica:
Bu yıl başına öğretim üyesi,güvenlik,vb tarafından kötü bir olay gelen başörtülü arkadaşlar okullarının ismini&isimlerini, istemiyorlarsa isimlerinin baş harflerini vererek yarına kadar “hasiralti@gmail.com”a yazsınlar lütfen.Hak ihlallerini Tarafa haber yapacağız.
  • Yukarıdaki duyurudan ilhamla HaberX yetkilileri de Twitter [twitter kullanıcı adı : @tariksafa] isimli sosyal paylaşım sitesinde aynı duyuruda bulunmuşlardır.

“gultepes@gmail.com” HaberX için, bildirimlerinizde kullanabileceğiniz e-posta adresi

  • Ve ayrıca tüm sözleriniz ve birileri okusun diye yazmak istedikleriniz için bu konuyu kullanabilirsiniz.
One response to this post.

  1. Posted by gülşen Akçakaya on Ocak 26, 2011 at 7:57 am

    Sayın Hilal Kaplan hanım, ben sıradan bir bayanım ne bürokrat ne de bir gazeteci ama inanın benim de derdim aynı ne zaman elim havada kalsa bir tuhaf oluyorum ve cinselliğin elle deyil gözle başladını düşünüyorum. Cahilliğime verin bir sorum olacak Kuranı Kerimde hangi Surenin hangi ayetinde yazıyor okuyup öğrenmek istiyorum.

Bir Cevap Yazın

