Bak buna kahrolunur!


Sen yaz, çiz, kafa patlat, uykun kaçsın, derin kalksın, kabız ol; hakkında yazıp çizdiklerin, hakkında kafa patlattıkların,uğruna uykunu kaçırdığın kişiler seni bırak okumayı dönüp bakmasınlar bile.

Bak buna kahrolunur.

Evet, onlar “ben mi koydum seni bu hale” diyeceklerdir. Aslında kendini beğenmişlik mi yapıyor uykusunu kaçıran acaba diye soruyorum bazen? Boşuna mı düşünüyoruz bu insanları. Onları ezsek sömürsek yani onları insan yerine koymayıp kafalarına kafalarına vursak insanlar bizi daha mı çok sevecek.

E tabi buradaki biz ve ben kavramları hariçten yazılmış şeyler. Enaniyet olmasın…

Zaten bilmek dediğin,
-ya seni derviş yapar,
-ya lanetler seni
-ya delirirtir seni
-ya da “kodum öldü” dersin zalim olursun…

a.k.

Bir Cevap Yazın

