Kandırdın bizi Freddy Adu!


Ben, r.a., e.g., y.k. ,m.o.ç. ve diğer arkadaşlarla kale direğinden pc lab’a çıkıp cm oynardık. cm (şampiyona işletmecisi :) ).
Oyun ABD menşeeli bir oyun. Oyun başladığında gelecek vaat eden küçük yaştaki futbolcular aranır bulunurdu. Bunlardan birisi de Fredi Adu idi. Mutlaka kadroya katılmalıydı.
ÇFL’de okumak bitince herkes bir yana gitti tabi. Öğrendik ki Fredi Gana-lıymış ABD’de yaşamak için yeşil kart sahibi olmuş ABD’ye yerleşmiş. ABD’de bunu janjanlamış, milli takımına koymuş.
Fredi şimdilerde Çaykur Rizespor’da. Çaykur Rize 1. ligde (eskinden 2. lig diye anılırdı) top koşturuyor ve Adu’nun bonservisi Çaykur’da.

Ben hayal kırıklığındayım. O zamanlar bu adamlar bizim için önemliydi. Önemserdik. Evden onca uzak yerlerde okuyor olmanın getirdiği ilginç huylardan birisi de buydu sanki.
Neyse,

Kandırdın bizi Freddy Adu, kandırdın!

a.k.

One response to this post.

  1. fm’de 2030’a kadar geldim :)
    adu takımımım en iyisiydi milyon dolarlara satmamıştım :)
    şimdi rizeye transfer olmuş,
    size katılıyorum kandırdı bizi adu…

Bir Cevap Yazın

