Keşkeler Keşkesi


Önüm arkam sağım solum üstüm altım çaprazım: Keşke…

Ey keşke!
Sen de olmasan, ben;
günaha girdiğimde,
ümitsizliğe düştüğümde,
canım yandığında,
son dal sigaram bittiğinde,
çocukluğum geçip gittiğinde,
yolun yarısını geçtiğimde,
Sakalımı kestiğimde,
İstemediğim işte çalıştığımda,

Ne derdim?

Çok güzel şeyler yaşadım
Kötüleri hatırlamadığımda,
Çok da kötü günlerim oldu
Şükrü unuttuğumda.

Ama seni hiç unutmadım “keşkelerin keşkesi”
hiç hem de…

Ne Ağrı Dağına Şubat onbeşde bakarken,
Ne de okulun kömürlüğünde mahsur kalmışken,
Özgürken de vardın sen, esirken de…

Ve çok kızdım keşke yaşamıyor olsam diyenlere.
Yaşamasam sen olmazdın ve ben hiç tatmazdım,

Ağzımdan hiç gitmeyen kekremsi tadını…

a.k.

Bir Cevap Yazın

