Neler oluyor Bize? Bize neler oluyor gülüm?


Ankara ısınmadı. Yazın ortasındayız. Buğdaylar /yağmurdan/ yerlere yattı. Bu sene una zam gelebilir. Enflasyonun eksi çıktı. İşssizlik ve cari açık hala açık. Okurken o kadar latince ve ingilizce terim öğrendim ama iktisattaki terimlere dair hala çok şey bilmiyorum. Medeni halim değişti. Daha medeni oldum gibi hissediyorum. Arayışlar bitmedi, yollar zaten bitesi değil.

Ahmet Hakan’ı daha çok takdir etmeye başladım. Hakan Arslanbenzer’i bazen onaylıyorum. Ebubekir Kurban ile son konuşmamızın üstünden 2 ay geçti. İbrahim Çolak hep gülümsüyor. Sadakadan kontenjanından cennete girmesini diliyorum. İstanbul’a gitmeyeli çok oldu ve ben İstanbul’u özlemiyorum. Sırrı Süreyya’nın yazılarını özlüyorum. Fatih ile Mekan Kıraathanesin’de dip konuşma yapmalıyım. Behzat Ç. yaz tatiline girdi. Üzgünüm.

CHP ve BDP Bağımsızları ne zaman meclise girip yemin eder belli değil. Türkiye son 30 senedir söylendiği gibi zor zamanlardan geçiyor. 30’dan sonrasına yaşım müsait değil ama o zaman da zormuş. Gece Hanım ile basketbol oynamaya başladık. Uzun uzun yürüyoruz. Çok şahane bir şey. Bir de Ankara bu kadar soğuk olmasa. Bu ara Ağrı’ya gitmeliyim. İshakpaşa Sarayı’ndaki güneş cilde faydalıymış. Cildimde bir sorun yok ama bahane olmadan da gidince oralara, millet deli sanıyor.

Uzun zaman oldu yazmayalı. Vaktim yoktu. Yoğundum.

a.k.

Bir Cevap Yazın

