Red Kit Angaralı Değil miydi Ağbi?


Gece gece içime bir şey oturdu. Kendimi Ankaralı hissediyorum artık ya, geçenlerde okuduğum Emrah Serbes kitabı “Behzat Ç. Son Hafriyat” yüzünden oldu bu. Red Kit’in birilerini gömdüm dediği yerlerin önünden arkasından geçtikçe böyle içim bir hoş oluyor. Geçenlerde Güvenpark’ın önünden geçeerken gözüm “Türk Öğün Çalış Güven” yazısının önündeki taşlara gitti, kötü oldum. Bunu paylaşmam aslında ama “kötü hissediyorum kendimi”. Red Kit’in haline çok üzüldüm be ağbi.

28 Ekim’de sinemayı bekleyeceğiz artık yapacak bir şey yok.

Angaralı da olduk ya. Daha sözüm yok.

Adem K.

Bir Cevap Yazın

