Sana Sığınıyorum


Ey Allahım sana sığınıyorum.

Zalimlerin ettiği zalimliklerden sana sığınırım.
Tevhidi diğer her şeyle ikame etmeye çalışanlardan sana sığınırım.
Demokrasiyi bu kadar yüceltip tek gerçek olarak önümüze sürenlerden sana sığınırım.

Sana sığınırım Ya Rab!

Her şeyi doğru bulanların akıl karışıklıklarından, her şeyi bileceğine inandırılan insanlardan, insanların akıllarıyla oynayanlardan sana sığınırım.
Cahillikten sana sığınırım, sığınırım ki cahilde boş söz çok olur. Sen koru ya Rab cahillerin bilerek veya bilmeyerek ettiği zalimliklerden.
İnsan hakları hokkabazlarından, hümanizmadan sana sığınırım Ya Rab!
Batılılaşma hastalığından, modernizm belasından sana sığınırım.
Kendimden, nefsimden sana sığınıyorum.
Laiklikten, Laiklik savunucularından sana sığınıyorum.

Sana sığınıyorum ey Rahman!

Düzen kurup kendi hesaplarından başka hesap tanımayanlardan sana sığınırım.
Sana sığındığımdan şüphe duyup sana sığınırım Ey Rahim!
Kibir ve riyadan sana sığınmaktan utanıp sana sığınıyorum.
Cimri zenginden, açgözlü fakirden, para babalarından, vergisiyle köy doyurabilecek arabayla gezinenlerden, oraya vardığında oradakinden daha zalim olacak mazlumdan sana sığınırım.

Sana sığınmayıp ne edeyim Ya Fettah? Dönüp yine sana sığınıyorum.

İpine sarılmayan müslümandan, dindardan, muhafazakardan, sağcıdan sana sığınırım.

Takatımızın yetmediği her afetten sana sığınırım.
Aklımızın yetmediği şeylerden sana sığınırım.

Emperyalizmden, Liberalizmden, Faşizmden… Her türlü “izm”den sana sığınıp bunlarla cihat etmek için senden akıl, fikir, ilim talep ediyorum.

Seninle, dediklerinle bir sistem kuramayacağına inanan insanın sözlerinden ve duruşundan sana sığınırım.
Ahlaksızdan, izansızdan ve vicdansızdan sana sığınırım.

Bizleri doğru yoldan ve tevhidden ayırma Ya Rab!

Ayhan Simavi

Bir Cevap Yazın

