Leyla ile Mecnun Dizisinden Şarkılar


Mecnun söyler gibi yapıyor:Pardon, bir dakika bakar mısınız?

Yavuz söylüyor:Kalbim artık kapalı aşka inanmıyorum

Mecnun söyler gibi yapıyor: Gamsız

Dede,Büyük İskender,İsmail Abi,Erdal Bakkal,Mecnun ve Yavuz söylüyor: Bir gece ansızın gelebilirim

Mecnun söyler gibi yapıyor: Haram oldu

Mecnun söylüyor: Sevdalılar beni anlar

Mecnun söyler gibi yapıyor: Unutmak istiyorum

Mecnun,Erdal Bakkal ve İsmail Abi söylüyor: Ben de Özledim

Mecnun söyler gibi yapıyor: Sana ne?

Büyük İskender,İsmail Abi,Erdal Bakkal,Mecnun ve Yavuz söylüyor:Merhaba
Erdal Bakkal ve Çırakları EUROVISION’da

Büyük İskender,Erdal Bakkal,Mecnun ve Yavuz söylüyor:Bu gala daşlı gala

Yavuz söylüyor: Ağla gözüm

İsmail Abi,Yavuz ve Mecnun söylüyor: Bu kıza kadar

I. Leyla söyler gibi yapıyor: Dağları Deldim

Bir Cevap Yazın

