Namaz, İftar, İmsak,Temcid Vakitleri İle İlgili İhtilaf



Süleymaniye Vakfı adına Abdülaziz Bayındır’ın dedikleri

burada…

Buna karşılık olarak Diyanet İşleri Başkanlığı’nın dedikleri de

burada…

İhtilafta rahmet vardır…

One response to this post.

  1. Kardeşim benim çok gelişmiş ve çok hassas teleskoplarım yok. Çok gelişmiş gözlem evlerim de yok. Bana Allah diyor ki “Bana” uyacaksın. ve diyorki; “sana” göre sabaha yakın zamanda. Ben senim saatine uymak zorunda değilim. Ufka bakarım “Bana” göre imsak vaktinde orucuma başlarım. Bunu sana soracak değilim..

Bir Cevap Yazın

