Kırlangıcı Vurdular


Günahlarımın kayıt altına alınmaya başlanmasından beş altı yıl önceydi. Kahvenin önünde halka şeklinde uçuşan kırlangıçları güneşe nazır izliyordum. Neden sonra elime taş alıp incitmeyi istemeden tam ortalarına atmaya başladım. Kırlangıcın birisi rotasını şaşırdı. Attığım taşa vurdu kendini. Yerde yuvarlanışı onca sene geçti hala gözümün önündedir. Koştum aldım. Allah, kuşların kemiklerini onlar rahat uçsun diye hafif yarattıklarını bilmemden çok önceydi. Kırılmamıştır, yeniden uçar diyerek  kuşun kanadını sarması için babanneme götürüyordum ki yolda hala art niyetli olmadığını bildiğim şahıs bana, “Sen cehenneme gidersin, masum kuşu yaraladın” deyiverdi. Neden dedi, nasıl dedi bilmiyorum. Çocuktum ama üzüldüğüm için ağladım. Kuşu taşın üstüne koydum eve gittim dua ettim uçar belki diye.

Günahlarım şimdi kayıt oluyor ama…

a.k.

Bir Cevap Yazın

